30 mei, kmstand 1435

30 mei 2016 - Trento, Italië

Vanmorgen redelijk op tijd opgestaan, maar daar hadden we achteraf niet zo veel aan, want het water kwam met bakken uit de lucht. Uiteindelijk de broodjeszaak tegen tienen maar verlaten en op weggegaan. Niet direct met een plan, maar blijven was geen optie, want in Bolzano zou het nog dagen slecht weer blijven. Jeroens planning (morgen met de trein naar Bergamo en overmorgen naar Hamburg terugvliegen) en het slechte fietsweer heeft ons doen besluiten om het vandaag simpel te houden en te overnachten in Trento. De komende dagen zou het weer beter moeten worden. We hebben gelukkig nog wel enige speling in onze planning. Tegen 11 uur , toen het wel erg bar werd, een slecht bakkie gedaan bij een cafe waarvan de waard niet van fietsers of klanten in het algemeen houdt. Tussen de middag onze lunch bij elkaar gekocht in een supermarkt en bij de ingang overdekt opgegeten. Redelijk op tijd hebben wij onze intrek genomen in Hotel America in Trento. Even opdrogen en kleren wassen, geen overbodige luxe op dit moment. Morgenvroeg afscheid nemen van Jeroen. We zullen m missen.

1. Cobie:
    30 mei 2016
    Nou mannen wat jammer nou het is daar prachtig met al die appelbomen ,maar daar hebben jullie nu niets aan ,wij gingen bij Trento linksaf heel steil richting Venetië .
    Maar na regen komt weer de zon dus succes nog even.
    Groetjes Geb en Cobie
  2. Naropa:
    30 mei 2016
    Het weer is zo baar dat er sprake is van een natuurramp. Take care.
  3. Lies:
    30 mei 2016
    Jammer dat het slechte weer jullie noodzaakt om het programma te wijzigen. Je kunt beter vlgs eigen programma vrije dagen inlassen. jullie maatje Jeroen gaat zijn weegs. Dat zal zeker even wennen zijn.
    Jongens, hou doe en ik hoop dat jullie heel gauw weer in het zonnetje zullen rijden!
  4. John Spronk:
    30 mei 2016
    Mannen, het weer hier in Nieuwegein is op dit moment ook even bar en boos maar wij zitten droog. Ik hoop voor jullie dat het daar snel verbeterd zeker nu de steun van Jeroen wegvalt.