24 mei km stand 980

24 mei 2016 - Utting am Ammersee, Duitsland

Gisteravond heerlijk met zijn vieren gegeten. Daarna nog een ijsje bij de Italiaan. En lekker bijgekletst want onderweg komt daar niet heel veel van. Redelijk op tijd lagen we in bed want Marjo vond dat we vroeg moesten opstaan. Haar 6 uur werd door de heren tot 7 uur terug gebracht. Half 8 zaten we bij de bakker om de hoek voor een prima ontbijtje. De regen kwam al omlaag. De eerste stop was in Augsburg op ongeveer 36 km want Marjo wilde een nieuw matje kopen. De hare was lek. Vlak daarbij een geweldige koffietent. In de koffietent probeerden we slaapplekken te regelen. Dat viel tegen. Jeroen vond op internet een hele mooie slaapplek in Uttinge an Ammersee. We hebben een woning vlak bij het meer. Dat was nog wel 55 km verder. De regen werd niet minder en de wind ook niet. We hadden hem ook wel eens pal tegen. Onderweg kwamen we nog een tweetal andere Rome gangers tegen. Het bleek heel moeilijk onderweg nog een koffietent te vinden. Dus het werd een beetje behelpen. In ons chique huis in Uttinge hebben we iets droog aangetrokken en zijn daarna bij het meer bier met patat gaat nuttigen. Daar zat ook een klein supermarktje dus morgen ochtend hebben we ook te eten. Vervolgens terug naar ons huis en allemaal douchen en de aanwezige wasmachine staat al te loeien. Zo met een gaan we eten bij de Joegoslaaf. Morgen een etappe naar Garmisch Partenkirchen.

1. Cobie:
    24 mei 2016
    Geweldig wat hebben jullie de vaart er in ,ja regen wij dachten ook dat doen we niet ,maar als je eenmaal op weg bent ga je door,tot dat het wit van de regen zag toen zijn we om veiligheids reden afgestapt.
    Top en nog veel plezier.
    Groetjes Geb en Cobie
  2. Lies:
    24 mei 2016
    De weersomstandigheden lijken erg op die van jullie Spaanse avontuur. Kleddernat en wel overal een graantje meepikken, om de maag te vullen. Jullie genieten nog van elke dag en dat is goed te weten.
  3. John Spronk:
    25 mei 2016
    Dag Hans en Rob, ben nu pas begonnen aan jullie bijdragen. Jullie hebben alweer veel meegemaakt. Veel sterkte nu de Alpen echt in aantocht zijn, ik hoop dat het weer snel opknapt anders krijgen jullie nog sneeuw onderweg.