27 mei km stand 1200

27 mei 2016 - Ried Im Oberinntal, Oostenrijk

Gisteren aangekomen op camping Eichenwald in Stams. Een hele mooie camping. Super deluxe toilet gebouw. Heerlijk eten en een aardige beheerder. Een absolute aanrader.
We hadden aardige Nederlandse buren met een camper, de eigenaren van de Hubo in Zetten. Ze gaven ons stroom. Handig voor de mopjes.
Goed geslapen en daarbij niet gestoord door een rijksweg. Hans had een leeglopend matje dus sliep minder.
Vanmorgen vroeg weer op. Langzaam aan in de starthouding. Eerst nog een goed ontbijtje. Een van Marjo's Ortlieb tassen ff repareren.
Goede temperatuur. Beetje klimmen. Maar 60 km gedaan. Onderweg uiteraard Rome fietsers tegen gekomen. Weer een leuke camping gevonden. Marjo en Jeroen gaan zwemmen. Hans en Rob gaan douchen en dan naar het dorp. Kijken of er bier is. Morgen aan de bak: De Reschenpas.

1. Cobie:
    27 mei 2016
    Succes morgen met de Reschenpas ,je moet maar zo denken na een inspannende klim komt er ook weer een ontspannende afdaling .
  2. John Spronk:
    27 mei 2016
    Dag Hans en Rob, Ried is bekend terrein voor mij, o.a. in 2013 als uitvalsbasis voor de ski-trip met de collega's. Succes en sterkte met de klim langs Nauders.
  3. Lies:
    28 mei 2016
    ik was er even tussen uit, maar jullie hebben in die periode niet stil gezeten.
    Een prachtig aantal kilometers achter de spaken.
    Succes vandaag met De Reschenpas. Zal zeker lukken.