14 mei 2016 Nieuwegein - Groesbeek

14 mei 2016 - Groesbeek, Nederland

Vandaag afscheid genomen van onze families onder muzikale begeleiding van Mark die een deuntje speelde op een oud (in onze ogen middeleeuws) Brits blaasinstrument. Een vlotte voorspoedig rit, slechts onderbroken voor een pannekoek. Het was wel fris, maar de wind werkte mee.
We overnachten bij een B&B, die deel uit maakt van 'Vrienden op de fiets'. Deze wordt gerund door een aardige dame op leeftijd, die ondanks enig persoonlijk leed een gezonde dosis humor heeft. Een eerste topdag!

1. Rob & Mirjam:
    14 mei 2016
    Hi guys,
    Met de wind in de rug en de lucht van het avondeten hebben jullie een flinke ruk gemaakt..Nog maar 2000 km te gaan
    Hou vol, goede reis en veel plezier! Rob & Mirjam
  2. J & A:
    15 mei 2016
    Hoi Mannen,
    Leuk dat jullie weer samen op weg zijn gegaan. Rome is een mooie bestemming dit " Heilig Jaar van Barmhartigheid".
    Geniet vooral van de weg er naar toe.
    Veel plezier, we volgen jullie.