21 mei km stand 690

21 mei 2016 - Bad Friedrichshall, Duitsland

De jeugdherberg was prima. 8 uur ontbijt met heel veel anderen. Een soort fabriek. Heerlijk weer. Korte broek, korte mouwen. Zeker 25 graden en weinig wind. Ideaal.
Een hotline met Jeroen. Wanneer en waar precies sluit hij aan.
Onderweg langs de Neckar was schitterend. Zoals gebruikelijk een koffiestop na 35 km. Lunchen in het veld na ongeveer 55 km. Nog een stop bij een sporthal na een km of 80. Drankje en hup weer op de fiets.
Vlakbij de camping in Oedheim hebben we boodschappen gedaan. Buiten de supermarkt allebei een fles Orange Juice weggewerkt. De tent staat ondertussen. Vandaag 95 km gedaan. Ondertussen een Witbiertje op. Een fles wijn in het meer gelegd om te koelen. Hans kookt en Jeroen probeert om 10 uur vanavond te arriveren. Het was een beste dag.

1. Naropa:
    21 mei 2016
    Leuk de verhalen over jullie belevenissen. Geniet van de rust en het wijntje. Ik neem aan dat de knie van Hans geen issue meer is.
  2. Cobie:
    22 mei 2016
    Fijn dat alles zo naar wens gaat ,wij vonden het ook altijd erg leuk om mensen te ontmoeten ,dat is het leuke van campings ,en de natuur onderweg is natuurlijk prachtig zo in het voorjaar .Veel plezier .
    Groetjes Cobie en Geb
  3. Lies:
    22 mei 2016
    Dank zij jouw mooie foto's aan zee in Nederland is het cadeau prachtig geworden. Leuke verjaardag, maar we hebben jou natuurlijk gemist.
    Groetjes aan beiden ,
    Lies