20 mei 2016, rustdag

20 mei 2016 - Heidelberg, Duitsland

Vandaag sightseeing in Heidelberg. Eerst met de bus naar het centrum, wat spullen voor thuis gedumpt bij het postkantoor en vervolgens een bakkie gedaan. Via de Altstad met de Bergbahn naar een kasteel dat tegen een berg aanligt. Toerist onder toeristen. Wel een fraai uitzicht over de stad. Vervolgens op zoek naar een broodje met een bak koffie, gevonden in een zijstraatje, en wie komt daar aangelopen: Marjo uit Zwolle. Zij verblijft op een camping 10km buiten de stad. Met zijn drieen de rest van de middag serieuze en minder serieuze zaken de revue laten passeren onder het genot van een fles Riesling. Afscheid genomen na een Italiaanse hap. Morgen waarschijnlijk fietsen tot Bad Friedrichshall waar we Jeroen gaan treffen.

1. Nanda:
    20 mei 2016
    wat zullen jullie hebben genoten van de rustdag. Ben blij dat het weer beter gaat met de knie. En mooi weer.

Wat wil je nog meer
  2. Lies:
    21 mei 2016
    Ik merk dat niet alle reacties, van mijn hand worden geplaatst, terwijl het wel wordt aangegeven. Maar ik vind dat jullie heel snel vorderen naar het einddoel. Slaan de medicijnen voor je knie goed aan, Hans. Hou doe!!!