23 mei km stand 890

23 mei 2016 - Wertingen, Duitsland

Gisteravond liepen we in het stadje Ellwangen op zoek naar een eettent en toen kwamen we wederom Marjo tegen. Zij zat op de camping en wij in een jaren 60 pensionnetje. We hebben met zijn vieren in een kelderrestaurant gegeten. Het bier bleef lang weg, zeker een kwartier, dus Jeroen kwam in actie waarna zijn relatie met de serveerster vertroebelde. Gedurende het diner trok ze bij en bij alles wat zij serveerde gaf ze aan hoe lang het nog zou duren.
Heerlijk gegeten en om een uur of
10 ging ieder zijns weegs.
In ons pensionnetje hingen veel briefjes met wat er allemaal niet mocht. Douchen voor 7 uur 30 of na 22 uur etc etc.
Toch redelijk goed geslapen. Ik een 1 persoonskamer met een klein bed waar ik wel in pas maar de jongens niet.
Vanmorgen ging het opstarten langzaam.
Rond half 10 reden we weg. Vlak daarna begon het te regenen. Niet hard maar voldoende om de regenkleding aan te trekken. Het was fris maar toch wel lekker zeker als we weer een bergje moesten doen. De wind viel ook mee. Ons schema koffie etc werd iets aangepast want buiten lunchen lag iet voor de hand.
Onderweg was er weer contact met Marjo. Zij lag ver voor en heeft 4 slaapplaatsen geregeld in Wertingen. Doorweekt kwamen we aan. Toch een beste dag want de weersvoorspellingen waren nog veel slechter. 90 km gedaan.

1. E.Hage:
    23 mei 2016
    Toppers!
  2. Cobie:
    23 mei 2016
    Geweldig weer een aantal kilometers achter de rug ,jammer van de regen ,maar ook dat heeft zijn sharme ,dus weer lekker een bed vannacht en morgen gezond weer op.
    Groetjes Geb en Cobie
  3. Lies:
    24 mei 2016
    Het is al laat in de nacht maar toch even de groetjes doen!
    Fijn dat jullie met dat natte weer niet afhankelijk zijn van een lekkend tentje. Morgen wordt het beter weer. Hier is het ook nattig.
    Dus we leven echt met jullie mee.