1 juni 2016, kmstand 1660

1 juni 2016 - Pizzon, Italië

Vanmorgen redelijk vroeg opgestaan. Om 8 uur afgerekend en ontbeten en om 8:30 weggereden. In Verona nog een beetje rondgefietst, even pinnen, foto van de arena gemaakt en ons vervolgens aan de stad ontworstelt. Ging niet echt flitsend vandaag, aan de kwaliteit van de wijn van de vorige avond heeft het niet gelegen. Het is vandaag een vlakke etappe geworden van toch nog ong 115 km. Ferrara niet gehaald, maar we vonden het genoeg. Dan kom je in Fratta Polesine en zie je dat de afstand met de auto slechts 70km bedraagt. Hans Reitsma heeft zijn best gedaan om er wat van te maken. Dat heeft vaak met veiligheid en natuurschoon te maken. Sommige dorpen ommuurd met oude stads/kasteelmuren waren zeker de moeite waard, maar de Po vlakte is fietsend niet erg spannend. We zijn 5x kort gestopt om wat eten & drinken te kopen en consumeren. Nu zitten we in een museum en oude watermolen waar ze kamers verhuren en een goede locale menukaart hebben met veel vis. Morgen toch in Ravenna zien te komen. Vanavond maar een beetje piano met de wijn.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cobie:
    1 juni 2016
    Ja we weten het een rondje van de zaak komt regelmatig aan de orde op de fiets en inderdaad gaat het om de bezienswaardig heden onderweg ,waar je niet altijd op zit te wachten,maar de natuur is mooi en het gaat niet altijd om de km maar ook om het plezier van de tocht.
    Geniet nog even groetjes.
  2. Nanda:
    Zo te horen geen regen.

En 1 dag iets minder fietsen is niet erg. Als jullie maar genieten.
  3. DIK:
    1 juni 2016
    Jullie gaan het redden: "de teerling is geworpen .."
  4. Annie:
    1 juni 2016
    Hoop dat de wijn lekker smaakt onder het genot van piano..
    Morgen weer de kilometers maken! x